Wednesday, February 4, 2015

NEW NAME!

I'm starting over, so Tasty Tips is from now on called My Liquid Jewels!
(in Swedish down below)

My old blog, written mainly in Swedish, is now renewed. I will try to write in English, and then in Swedish below that. I hope You will stick with me <3
I will keep my old blog posts in here as well, but they are, as I mentioned, mostly in Swedish (and the pics are marked with "Tasty Tips Blog")
I have not cancelled any accounts, I just renamed them. Hopefully I still have all my followers! You can also follow me on:


SWEDISH:
Jag behöver en omstart, och därför har jag nu bytt bloggens namn till My Liquid Jewels! Jag ska börja skriva mer på engelska, eftersom det var det jag ville göra från första början. Jag kommer dock även skriva en liten översättning! Svenska texten blir då under engelskan, i kursiv stil som här. Jag hoppas det är okej <3
Jag kommer spara de gamla blogginläggen, men de är ju såklart märkta med "Tasty Tips Blog".
Dock tog någon (troligen robot) över min gamla URL-adress direkt, så tastytipsblog.blogspot.... finns kvar men är alltså inte mitt! Förhoppningsvis har nu Bloglovin fixat så alla mina följare är på denna adress! Hur som helst, j
ag har inte avslutat några konton, bara bytt namn! Jag finns också på:


Instagram: @andrea_myliquidjewels (formerly @andrea_ttb)
Facebook: My Liquid Jewels
Pinterest: http://www.pinterest.com/myliquidjewels/



THANK YOU FOR ALL YOUR SUPPORT!



xo,
Andrea


No comments:

Post a Comment