Thursday, April 18, 2013

Nfu Oh - GS 14


Tredje och sista Nfu Oh-lacket har ni här!

Det är som sagt foton som publicerades i Nailmailbladet #5, Nailmails webbtidning med trevlig läsning och info om de 3 nästkommande Månadens Märke. I maj så kommer just NfuOh vara märket man kan handla. Nu passar jag bara på att visa Er lacken jag fotograferade då! (och nej, Nailmail har inte bett om reklam eller så)

Det här ingår i Glitter Series (GS) och är alltså en svart bas fullspäckad med holografiskt glitter. Ett sådant rymdlack som det finns flera varianter på. Det här är i alla fall ett finfint exemplar i en fin stor flaska, och jag tycker det är jätteläckert!


Det sprakar verkligen i alla regnbågens färger, men tyvärr blir det ju inte samma sak på stillbild... Det här lacket täcker bra, nästan på ett tjockt lager, men jag har två lager, och så tror jag det blev två lager överlack också. Det är en aning tjockt, om jag minns rätt så har jag haft i några droppar med Seche Restore (thinner).



Tjipp,
Andrea


12 comments:

  1. Jag älskar såna här rymdlack :) Kruxet är ju bara att de är så svåra att fotografera rättvist, men har lyckats mycket bra med det!

    ReplyDelete
  2. Jättesnyggt! Har liknande lack, som jag inte ens använt än, nu blev jag sugen.

    Beundrarinnan

    ReplyDelete
  3. Oerhört vackert! Skitsnyggt verklige...:-)

    ReplyDelete
  4. Verkligen snyggt, synd att det har så tråkigt namn bara.

    ReplyDelete
  5. Gud vad vackert! Påminner lite om Isadoras Black Galaxy

    ReplyDelete
  6. Oj, det här lacket måste jag nog leta reda på... Direkt upp på Önskelistan! :)

    ReplyDelete
  7. Så läckert! Hur kan man ha några få favoriter? Fattar inte! Det ena lacket vackrare än det andra dyker ju upp hela tiden...

    ReplyDelete
  8. Så vackert så att det nästan gör ont!

    ReplyDelete
  9. Vinter i rymden som jag föreställer mig den! Gôrvackert!

    ReplyDelete
  10. Det här var sjukt läckert! :)

    ReplyDelete