Friday, April 5, 2013

Wohoo, 50 followers Giveaway!


Mitt i veckan, när jag var lat och inte postade något inlägg, då hände det! Plötsligt tickade siffran här på sidan upp ett hack till, och Ni blev 50 stycken Bloglovin-följare! Tjoho, bloggen har nått en liten "milstolpe"! Det ska så klart firas, med en Giveaway som jag glatt väntat på att få genomföra!

Jag är så otroligt glad över att ni vill följa just MIN lilla blogg, ni anar inte hur mycket det värmer! Det är ju ändå en "ung" blogg, så det känns helt underbart att ni hittar hit och dessutom stannar! TACK! Jag älskar er alla fina läsare, oavsett HUR ni följer mig. Jag valde bara att följa just Bloglovin-räknaren eftersom den är såpass lätt att läsa av här på sidan (ja jag insåg precis att jag kunde visa upp er Google-följare också, haha)

Varje gång jag har sett att följar-antalet ökat, så har det gjort min dag! Jag vill egentligen ge varenda en av er varsitt paket, men det tillåter tyvärr inte min budget... Jag ska sluta tack-pladdra, nu kör vi:


En person vinner:
  • Galet vackra pastell-hologlittret XX från Cirque!
  • Max Effect Mini Nail Polish - Emerald från MaxFactor
  • 30 ml. Almond Hand & Nail Cream från The Body Shop

För att delta:

Mejla tastytipsblog@gmail.com (ämne: Giveaway) där du svarar på frågan:

Om du skulle skapa en egen nagellackskollektion, vad skulle temat vara?

+Berätta gärna på vilket sätt du följer bloggen! Jag vill hemskt gärna veta (av ren nyfikenhet!)

Alla som har en adress inom Europa kan vinna.
Du måste mejla senast fredag 12 april kl. 23.59!



Du får jättegärna tipsa andra om min blogg & giveaway, i till exempel din egen blogg. Låna gärna foton härifrån inlägget. Det är dock inget måste för att vara med och tävla, jag vill ge er alla lika stor vinstchans! :)


Jag kommer att dra en slumpmässig vinnare, bland alla som svarar på frågan. Jag kommer utnyttja min randiga hatt och dra en lapp ur den, retro style! ;)


Så där ja. Hoppas ni vill vara med!


ENGLISH: 
I'm so happy that You guys follow my blog! Thank You so much, every single one of You!
I'm having a 50 Bloglovin-followers GiveAway! It will be open to everyone with an European address. 

One person will win: 
Cirque - XX, MaxFactor - Emerald and The Body Shop - Almond Hand & Nail cream

How to enter: Send an E-mail to tastytipsblog@gmail.com (topic: Giveaway) where You answer the question:

"If You were to create Your very own nail polish collection, what would the theme be?"
+ please tell me in which way You choose to follow the blog, I'm curious!

Deadline for E-mails: 11.59 PM.(CEST) Friday, April 12th.




Tjipp,
Andrea

6 comments:

  1. Det var jag som ville vara med och följa din blogg!
    Jag gillar den verkligen, den har blivit jättefin. Jag minns när du velade på Lacka-Byt om du skulle ha en blogg. Jag är jätteglad att du bestämde dig för attt köra. :-)

    ReplyDelete
  2. Just det ja! Jag glömde skriva i mailet till dig att jag följer dig via Bloglovin :)

    ReplyDelete
  3. Grattis, jag har mailat dig!
    Men glömde lägga till länken att jag bloggat om det: http://www.colourit.se/2013/04/giveaway-at-tasty-tips.html

    ReplyDelete
  4. Grattis :)
    nu har jag tävlat och jag följer dej både via Bloglovin och GFC, så att jag inte missar något ;)

    ReplyDelete