Friday, March 1, 2013

OPI - Stay the Night 2: med överlack


Jag slänger in några bilder på OPI - Stay The Night (som jag visade tidigare), här med överlack!
Jag tog 2 tjocka myslager med Seche Vite, för att bli av med all skrovlighet.

Mmm, se bara, små lysande rubiner i djupet! Vackert vackert, dock mindre unikt så här. Jag kan inte bestämma mig för vad som är finast, det här är som två snygga lack i en flaska! (eller okej, en flaska överlack också...)

Jag gissar att många, speciellt "icke-nördar," föredrar Stay the Night blankt och slätt, så som man är van att se lack... Personligen tycker jag det är mest speciellt i sin råa form, men tar denna variant som ett alternativ ibland, eller för att förändra lacket dag 2 (som jag gjorde här).

Vad föredrar du, med eller utan överlack?


Nu myser vi lite i lackets heta nattglöd, tycker jag!




Tjipp,
Andrea



8 comments:

  1. Absolut med överlack. Helt plötsligt tycker jag om det. Och Bryan Adams det är ju min tonårsidol :)

    ReplyDelete
  2. Jag älskar det med överlack. Jag provade ju alla LS-lacken från Mariah Carey-kollektionen nu i veckan (bilder kommer någon gång i framtiden) och jag gillade både det här och det blå med typ fyra lager överlack. Då är de snygga. Jag, som nog ändå får klassas som lacknörd, tycker att det är kul att man försöker hitta på nya grejer men jag är inte trakterad av finishen på mina egna naglar. Som med de matta lacken för några år sedan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadå, du är högsta klassens nörd! ;D Ah, för mig räckte faktiskt 2 lager, det blev helt slätt... skumt sånt där. Ja, effekten är ju himla speciell så det blir ju olika åsikter, blir dock kul att se dem på dig :)

      Delete
  3. Jag ääääääälskar detta, både med och utan topplack. Sååå fint.
    Äääääälskar Bryan Adams också ju!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jag tycker det är ett coolt lack, helt enkelt! :D
      och ja, <3 Bryan är också cool inte sant? ;)

      Delete
  4. I really like your photos,too bad you do not write in english :-(
    Greetings from germany
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank You so much Anna! I have been thinking about writing a shorter version of the posts, in English. I will definitely take this into consideration now, I really hope You stay with me! :D

      Delete