Monday, February 25, 2013

Blå Måndag: H&M - Why So Blue?


Se där ja, ännu en måndag är i full gång och jag visar blått! Temat Blå måndag har nu ny "värdinna". Det har ärvts av fina Linda på Lindas Nailorama! Klicka HÄR för att spana in dagens alla blå lack! Det jag själv bidrar med idag är alltså H&M-lacket Why So Blue? som är relativt nytt i sortimentet.

Det här är ett snyggt blått som får mig att tänka lite "jeans". Det har skimmer i en krämbas, alltså förvinner en del skimmer på nageln jämfört med hur det ser ut i flaskan. Det blir ett lite hemligt skimmer, ett sådant som syns men mest ger lite lyster på håll. Jag ser det som ett fint krämlack men med något litet extra.

4 av 5 Lemoner förtjänar det allt, det är ett snyggt lack som jag trivdes i. Det är mörkt men sticker inte ut "för mycket", känns Stiligt, haha! Formulan var bra, det här var 2 lager och inget överlack, jag minns inga problem med det.



Hihihi, den här låten är lite nostalgi för mig, en sådan där jobbig låt som spelades på disco!




Tjipp,
Andrea


13 comments:

  1. Stiligt ja det stämmer bra, snyggt säger jag ;)

    ReplyDelete
  2. Tycker lacket är jättesnyggt :-)

    Låten ja,det är nostalgi på hög nivå,älskade den när det begav sig,och nu är den en av sonens favoriter.Han är fem år :-)

    Charlotta

    ReplyDelete
  3. Gillar ju blått och det här var snyggt tycker jag.

    ReplyDelete
  4. Väldigt snygg blå färg på detta lack!

    ReplyDelete
  5. Lacket är fint och precis som du säger, färgen ser stilig ut.

    ReplyDelete
  6. Snyggt! Jag gillar lite dova färger, allt behöver inte vara så skrikigt jämt. :)

    ReplyDelete
  7. Mycket fin och liksom mjuk blå nyans.

    ReplyDelete