Friday, February 1, 2013

F-fredag nr 2: MaxFactor - Fantasy Fire


Waaah! Det här inlägget kommer ju galet sent, det inser jag! Jag hann verkligen inte posta innan vi skulle åka iväg till stan. Vi bestämde oss nämligen för att äta ute, innan vi gick på Stand up-föreställningen! Jajemän, ikväll såg vi Danny Bhoy! Bloody brilliant! Jag tycker han är supermysig! Så kul att just han kom till min stad, han är ju för tusan från undersköna Skottland. Jag ville bara följa med honom hem efteråt.....åh... eh... hrm.

Never mind, här är Fantasy Fire! Toppingen på F som jag lade ovanpå Funky Dunkey. Voilà: FF-fredag! ;)


Åh. Ser ni? Ser ni? Shhhh, försiktigt, skräm det inte..! Bara titta.....


Spana in färgerna i det! Symfoni! Det är vackert. Har bara testat det ovanpå lite mörkare mer blåtonade lack innan, men det här passar ju också ypperligt! VARFÖR MaxFactor, gör ni ett så fint lack utan att släppa det i Sverige? Detta fick köpas in från England, sådant fjanteri. Dessutom är det rätt dyra droppar, för det är en mini-liten flaska! Men aaah, jag är glad att jag skaffade back ups..! Spana in färgspelet i flaskan:


Magnifico! En liten juvel. Det är oftast den röda färgen man ser dock, på naglarna. Men det glöder vackert hur som helst! Nog för att jag älskar ett bra krämlack, men detta blingade verkligen till en redan fin kväll!



Ja alltså, jag älskar lackets färgspel! Så det är starka 4 av 5 Lemoner! Dock är det lite synd att det behöver ett lack under, det krävs många lager för att detta ska funka på egen hand. Formulan kändes bra och det gick helt okej att måla, trots den lilla flaskan med lilla skaftet och lilla borsten... åh, lilla juvel. Puss.


En musikvideo också? Ja okej då, eftersom ni insisterar. Kolla naglarna, I'm on fire!





Tjipp,
Andrea


12 comments:

  1. Mmmm det ÄR vackert!!
    Fatta lyckan när jag hittade 2 flaskor när vi va i London i höstas :)
    Över svart ska vara riktigt snyggt har jag sett men inte kommit till skott än....

    ReplyDelete
  2. Mmmmmm det är så sjukt vackert!
    Tycker oxå att varför släpper dom inte ett så här fint lack i sverige?
    Köpte ett från England jag med men bara ett, så jag får vara extra rädd om det :-)

    Du har kommit igång fint med bloggen, heja, heja:-)
    (Jag är med i gruppen Lacka Byt på fb)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallå där, tack för ditt Heja! ;)
      Ja ta hand om det, ett fint litet lack. Extra värdefullt, eftersom det inte säljs här då, kan man säga.

      Delete
  3. Åh så vackert! (VILL HA)

    ReplyDelete
  4. Åhhh men sååå snyggt! Riktigt läckert! :-)

    ReplyDelete
  5. Jag älskar Fantasy Fire. Dock tycker jag det ser så tråkigt ut i flaskan, men alltså på naglarna, wow. Det är så vackert.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaså du tycker det? Jag tycker det är superfint i flaskan ju! Om man liksom leker lite med den under bra ljus så :)

      Delete
  6. Alltså jag tror jag är den enda människan som inte är imponerad av detta lack, vet inte varför jag inte gillar det men kanske ska vara glad då det inte känns lika jobbigt att jag inte kan få tag i det.. =)

    ReplyDelete
  7. Men varför har jag detta bara stående hos mig! Jag får ta och skärpa till mig nu.

    ReplyDelete
  8. JAG ÄLSKAR DET!

    Men det vet du nog redan :)

    Beundrarinnan

    ReplyDelete