Sunday, February 10, 2013

"New arrivals!" nr. 2!


Jag har fått hem så mycket nytt nu sista tiden, mer än vanligt för mig, skitkul! Har några kvar som väntas ännu dessutom!

Först och främst: En hel massa Seche Vite överlack! Nu ska jag allt ha så det räcker ett bra tag!
Sedan OPI-Play 'til midnight, RBL-Frugalista (byte från Karin) och så Ebay-köpet
Nicole by OPI-Kendall on the Catwalk!

Köp från Nailmails väldigt generösa erbjudanden under dess Julkalender: Color Club - Turn The Other Chic, BB Couture-Heavenly Hunk och Rustic Romantic, Del Sol-Starry night (som ska byta färg i solljus)
A England-Guinevere och LCN-Ferromagnetic Blue (magnetiskt lack).

Och så till huvudnumret: Sju stycken underbara Butter London! Älskar det här märket med de fantastiska namnen, så det blev en del när Nailmail hade detta som Månadens lack i december..! (Kommer bli åtta, Fishwife var restnoterad men kommer nog snart)
Shambolic, Jack the Lad, Scuppered, Two Fingered Salute, Lovely Jubbly, Sprog och Come to Bed Red!


Alltså ÅH! Mums!


Slänger med ett foto från gårdagens spelning med Jay Smith också, för han var faktiskt helt löjligt bra.
Hans röst låter minst lika bra live som på TV, och det är det inte alla artister idag som klarar, hehe.



Jag har huvudvärk så jag ska gosa ner mig i soffan nu och kika på serier... Åter imorgon måndag!


Tjipp,
Andrea



11 comments:

  1. Jay Smith hade jag gärna sett. Älskar hans röst!

    Du dom där BL lacken ser ju trevliga ut. Fick ett av mina tre häromdagen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag med, jag hade höga förväntningar och blev ändå väldigt impad!
      Ja superfina, vilka valde du? :)

      Delete
  2. Åhh så mycket fina lack. Ser att du och jag köpt några lika. Jag köpte också A-England Guinevere, och sedan två LCN magnetlack, dock inte samma färg som du. Plus två Del Sol. Vad härligt med så många BL lack, ser fram emot att se dem. Jag köpte tre st, men två är restade....:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha! Jag hade dock redan Guinevere men en kladdig flaska jag köpt billigt förr när det hade läckt i frakten! Så ville ha en ny fin ;)

      Trist med restat, vilka blev det? :)

      Delete
  3. Många finingar där! Alltid kul att få paket. :-)

    ReplyDelete
  4. Vilka härliga paket!!
    Mycket snyggt du har att lacka med framöver :)

    ReplyDelete
  5. Har alltid velat vilja testa Butter London. Men det har inte blivit av! :O

    ReplyDelete