Wednesday, February 6, 2013

Models Own - Indian Ocean


(In Swedish only)

I måndags visade jag er ju Essie - Bikini So Teeny, och tänkte nu snabbt visa upp vad jag testade ovanpå det! Det blev Models Own - Indian Ocean, eftersom det är såpass skirt och svårt att använda på egen hand.
Som ni kan se på färgen i flaskan, så blev Bikini So Teeny en rätt bra basfärg för det här lacket.


Det är alltså en skirt, nästan helt genomskinlig, ljusblå bas med vackert skimmer i rosa som är lite duokromt med guld, syns i flaskan. Det ser vackert ut, inte sant? Piffar upp en  (redan fin) krämis, om man så vill!


Ett fint effektlack. Men det är ju just så man får se det enligt mig, bara en effekt och inget man bär ensamt... Vilket kan vara lite synd om man inte redan äger en passande bas. Formulan var helt okej, torktiden blev bra i alla fall med Seche Vite-överlack ovanpå.

Det här lacket har jag bytt till mig. På tal om det:
Jag har ju inte ens berättat om den helt underbara Lack-bytesgruppen på Facebook! "Lacka-Byt" heter den, och är full med härliga, supertrevliga lackälskare! Man kan alltså byta lack med varandra där, och/eller snacka nagellack & allt som hör till! Är ni inte med där, missar ni något prima! ;)



I måndags ja, då såg jag (åter igen) The Hobbit på bio, denna gång i 3D. Jag tokälskar de här "Middle Earth"-filmerna, är riktigt nördig. Håller redan på att förgås av längtan efter nästa film, haha! Här får ni i alla fall en sång från The Hobbit - An Unexpected Journey, som gör mig helt sprudlande glad!





Tjipp,
Andrea

8 comments: